вівторок, 17 лютого 2015 р.

Модуль 2. Рефлексія

Проекти надають навчальним завданням практичну спрямованість і можливість розвинути в учнів навички мислення вищих рівнів та підвищують рівень мотивації учнів до навчання. У цьому модулі ви дізнаєтеся, як проекти, що плануються та реалізуються за допомогою ІКТ, можна використати в навчальному процесі.

Існує кілька систем, які допомагають учителям визначити навчальні цілі та методи розвитку мислення учнів. У 1956 році Бенджамін Блум, професор Чіказького університету (США), запропонував багаторівневу структуру розумової діяльності учнів. Блум виділив шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, а вище – послідовно: розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності. 

У модулі №2 я:
  1.  Проаналізувала таксономію Блума 
  2. Детально ознайомилась з методом проектів, його перевагами
  3. Виділила умови, за яких застосування методу проектів буде ефективним
  4. Переглянула приклади Портфоліо
  5. Створила закладки на Інтернет-ресурси, де міститься інформація про метод проектів
  6. Створила публікацію, яка містить ознайомчий матеріал про метод проектів для педагогів


Немає коментарів:

Дописати коментар