Існує кілька систем, які допомагають учителям визначити навчальні цілі та методи розвитку мислення учнів. У 1956 році Бенджамін Блум, професор Чіказького університету (США), запропонував багаторівневу структуру розумової діяльності учнів. Блум виділив шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, а вище – послідовно: розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності.
- Проаналізувала таксономію Блума
- Детально ознайомилась з методом проектів, його перевагами
- Виділила умови, за яких застосування методу проектів буде ефективним
- Переглянула приклади Портфоліо
- Створила закладки на Інтернет-ресурси, де міститься інформація про метод проектів
- Створила публікацію, яка містить ознайомчий матеріал про метод проектів для педагогів
Немає коментарів:
Дописати коментар